7 תשובות
לא בהכרח
כן,
שמחתי לעזור,
yolo
לא בהכרח.
יש דלקת גרון חיידקית ויש דלקת גרון שנגרם מוירוסים. לרוב, לדלקת גרון שנדבקה מוירוסים לא יהיה חום או יהיה חום נמוך (פחות מ38 מעלות)
היי איך את מטפלת בגרון? הביאו אנטביוטיקה?
שואל השאלה:
כן. בכללי אני מאמינה שלכל דבר צריך ללכת לרופא ולקחת תרופות ולא לסבול סתם חחחחח
אנונימית
אני עם דלקת גרון ויש לו חום עולה ויורד
אבל לא בהכרח מחייב חום
באותו הנושא: