8 תשובות
כי השיר שלה הועתק והיה לע ריב עם שצי בנות בטיקטןק. אני אוהבת אותה אבל לא יותר מדיי פשוט סבבה כזה
שואל השאלה:
ראיתי בכמה שאלות פה אנשים שענו ככה
אנונימי
כי היא וג'קלין רבו לפני כמה זמן
מי אמר את סה היא ניראית בן אדם סביר
זה הצעריצים של גקלין ומאיה מהטיקטוק
היה לה ריב איתן והן ביקשו לצאת עלייה
וואי רק אתמול דיברתי עם ידיד שלי שאמר לי שחבר שלו מכיר אותה ומסתבר שהיא שרלילה אבל מה זה משנה אני אוהבת את השיר שלה
היה איזה סיפור עם ג'קלין ומאיה מהטיקטוק והיא יצאה לא משהו.
באותו הנושא: