3 תשובות
אם עשית מסיבה נגיד והיא באה, הנוכחות שלה מספיקה. אמנם כן זה קצת מבאס לא לקבל מתנה אבל אם היא הייתה נוכחת זה מספיק. ותלוי אם את יודעת מה המצב הכלכלי של המשפחה, אבל אני לא מצדיקה או משהו.. כמובן שלא. היא גם יכלה להביא לך משהו קטן שהיה לך בבית.
לחברה שלי יש מצב כלכלי לא משהו והיא לא עשתה מסיבה והייתי במוסד כזה של משהו ונלחמתי לצאת מוקדם כדי להגיע אליה כי זה איזה 2 דקות בערך מהבית שלה ולא הייתה לי מתנה לתת לה אז חזרתי מהר הביתה להביא מקופלת, ברכה שכתבתי וסוכרייה כי זה מה שהיה לי, אבל היא ידעה שניסיתי.
מה שאני מנסה להגיד לך פה זה שאל תצפי ממנה שהיא תקנה לך משהו ואם את רוצה לקנות לה משהו שהיא תשמח, אל תקני משהו יקר או יקר *מידי* כי את חושבת שזה יראה לה כמה היא חשובה לך.... פשוט אם היא יושבת בבית ולא עושה כלום מיוחד תגיעי לבית שלה בלי להגיד לה ותשמחי אותה בנוכחות שלך.
ואולי תביאי לה משהו חמוד וצנוע על הדרך שלא חייב לקנות בדקה ה90.
לא חייב אבל אם באלך למה לא
נע לא חייב. אם את רוצה אז משהו ממש זול