4 תשובות
ברור
שואל השאלה:
כן אבל מה הקשר קינאה
או עצב
כן אבל מה הקשר קינאה
או עצב
אנונימית
יש לזה מלא הטבות אני בטוח שיש המון היפותזות(תיאוריות לא מוכחות/השערות/הסברים) באינטרנט.
אבל אני די בטוח שאת יכולה להמציא בעצמך.
פחד כדי לדעת מתי לברוח.
כאב כדי למנוע מעצמך לעשות דברים שפוגעים בך ולא תהיה מודע לכך( ***גרפי*** תדמייני שאת דורכת על מסמר ולא מרגישה כלום, לא תהיה לך שום מודעות לכך שנפגעת עד שתמותי כי דיממת למוות). כך גם כאב נפשי.
חרטה כדי שחברי הקבוצה לא יזרקו אותך לאחר שפגעת בהם. אם אתה אגואיסט הם אולי יזרקו אותך, ובימי הציידים והמלקטים זה משפט מוות.
שנאה כדי להזהר ממה שאת שונאת לפעם הבאה ולדעת להתרחק.
נקמה כדי לא להפסיד סטטוס או כח בקבוצה ואולי להזהיר אחרים מלעשות אליי דברים.
טעם כדי שתדעי מה הגוף שלך אוהב לקבל, הגוף שלך מאלף אותך כזה..
רעב כדי שלא תמותי מחוסר אנרגיה.
חרמנות כדי שיהיו לך צאצאים.
אהבה לילדים כדי שהצאצאים ישרדו.
אהבה לבן זוג כי אישה לא תשרוד הריון לבד בעולם העתיק.(אם לא תמות מדימום ואז הילד ישאר ללא אמא)
אהבה למשפחה כי בני אדם לא שורדים לבד.
יש גם תכונות שהיו מתאימות לימינו כציידים ולא מתאימות לחיינו היום אבל אני לא זוכר כאלו ספציפיות.
אבל אני די בטוח שאת יכולה להמציא בעצמך.
פחד כדי לדעת מתי לברוח.
כאב כדי למנוע מעצמך לעשות דברים שפוגעים בך ולא תהיה מודע לכך( ***גרפי*** תדמייני שאת דורכת על מסמר ולא מרגישה כלום, לא תהיה לך שום מודעות לכך שנפגעת עד שתמותי כי דיממת למוות). כך גם כאב נפשי.
חרטה כדי שחברי הקבוצה לא יזרקו אותך לאחר שפגעת בהם. אם אתה אגואיסט הם אולי יזרקו אותך, ובימי הציידים והמלקטים זה משפט מוות.
שנאה כדי להזהר ממה שאת שונאת לפעם הבאה ולדעת להתרחק.
נקמה כדי לא להפסיד סטטוס או כח בקבוצה ואולי להזהיר אחרים מלעשות אליי דברים.
טעם כדי שתדעי מה הגוף שלך אוהב לקבל, הגוף שלך מאלף אותך כזה..
רעב כדי שלא תמותי מחוסר אנרגיה.
חרמנות כדי שיהיו לך צאצאים.
אהבה לילדים כדי שהצאצאים ישרדו.
אהבה לבן זוג כי אישה לא תשרוד הריון לבד בעולם העתיק.(אם לא תמות מדימום ואז הילד ישאר ללא אמא)
אהבה למשפחה כי בני אדם לא שורדים לבד.
יש גם תכונות שהיו מתאימות לימינו כציידים ולא מתאימות לחיינו היום אבל אני לא זוכר כאלו ספציפיות.
אנונימי
הרגשות הן דרך להגיב לסביבה ולהבין אותה -
אנחנו נרגיש פחד בתגובה למשהו מאיים, אנחנו נרגיש דחייה וגועל בתגובה למשהו שיכול לפגוע בבריאות שלנו; ככה נמנע מדברים שיפגעו בנו.
האדם הוא גם יצור חברתי, והרגשות עוזרים לנו לתפקד בחברה - אנחנו שמחים כשטוב לנו, אנחנו עצובים כשרע לנו, אנחנו אוהבים אנשים שנוהגים בנו בכבוד, אנחנו כועסים כשמשהו אינו צודק, אנחנו מרגישים אשמה כשעשינו משהו לא נכון; רגשות מורכבים עוזרים לנו להתמודד עם סיטואציות חברתיות, להבין את הזולת ולתת להם להבין אותנו.
אנחנו נרגיש פחד בתגובה למשהו מאיים, אנחנו נרגיש דחייה וגועל בתגובה למשהו שיכול לפגוע בבריאות שלנו; ככה נמנע מדברים שיפגעו בנו.
האדם הוא גם יצור חברתי, והרגשות עוזרים לנו לתפקד בחברה - אנחנו שמחים כשטוב לנו, אנחנו עצובים כשרע לנו, אנחנו אוהבים אנשים שנוהגים בנו בכבוד, אנחנו כועסים כשמשהו אינו צודק, אנחנו מרגישים אשמה כשעשינו משהו לא נכון; רגשות מורכבים עוזרים לנו להתמודד עם סיטואציות חברתיות, להבין את הזולת ולתת להם להבין אותנו.
באותו הנושא: