4 תשובות
ואוי מה?!
זה מושלם רציני..
אל תצבעי
זה מושלם רציני..
אל תצבעי
זה נשמע ממש יפה
זה גם די נדיר
זה גם די נדיר
אני חושבת שזה דווקא מגניב לאללה. יש לי חברה שהיא בול ככה, וזה ממש יפה, מוסיף לה עוד גוון לשיער. זה לגמרי חלק ממנה גם בעיני עצמה והיא אפילו אוהבת את זה, זו מי שהיא וזה השיער שלה. באמת שזה קול (:
אם את בכל זאת רוצה לצבוע, הייתי הולכת למספרה מקצועית. ככה תוכלי להתייעץ עם ספר שמבין בזה לגבי האפשרויות.
אם את בכל זאת רוצה לצבוע, הייתי הולכת למספרה מקצועית. ככה תוכלי להתייעץ עם ספר שמבין בזה לגבי האפשרויות.
לצבוע לצבע שיש לך או מעט יותר בהיר/כהה
באותו הנושא: