5 תשובות
גם לי היה שיאומי ועברתי לאייפון (לפני שנתיים) את עומדת להיוולד מחדש תהני
ואין כל כך טיפים לוקח כמה ימים להתרגל
גם אני עברתי משיאומי לאייפון, היה קשה להסתדר בהתחלה אבל עזרו לי להבין כמה דברים, אם אי לעם תצטרכי עזרה תודיעי לי
שואל השאלה:
חח תודה
אנונימית
תהני ההחלטה הכי טובה של החיים שלך חח
אנונימית
כאשר את עוברת תעברי עם האפליקציה move to ios.
תתחדשי(: