8 תשובות
את בכיינית
את יכולה ללכת להזד**ן
את צריכה טיפול ..
כן כן פגע..
את נורא תמימה וייקח הרבה מאוד זמן עד שתתבגרי
תעזוב כבר את הטלוויזיה

אתה יכול לכעוס

תכעס כמה שאתה רוצה

אין לך ממה לכעוס

אחר כך למה אני כועסת (שונא את המשפט!!)


הייתי חייב לפרוק קצת..
אנונימי
רק אנשים בבית חולים פסיכיאטרי עושים את זה, ואת לא רחוקה משם.
יש גם עוד משהו
הם נראלי אמרו שנמאס להם ממני והם רוצים לשים אותי בפנימיה
זה קשוח..^ לא קל לשמוע דבר כזה...
אנונימי
איזה ילדה נולדה לי
תעופי כבר מהבית
איזה טעות את
שייקחו אותך כבר ממני
אנונימית