12 תשובות
מי אומר כזה דבר
לא תמיד. אני מכיר אנשים שאומרים פשוט אתיופים ואין שום בעיה עם זה.
אמר אף אחד אף פעם
לא שמעתי שמישהו אומר ככה
שואל השאלה:
אני תמיד שומעת שאומרים ככה אז אל תגידו לי אף אחד לא אמר
אני תמיד שומעת שאומרים ככה אז אל תגידו לי אף אחד לא אמר
אנונימית
שואל השאלה:
^^ לא הם לא אומרים העדה שלך הם אומרים העדה
^^ לא הם לא אומרים העדה שלך הם אומרים העדה
אנונימית
אני בחיים לא שמעתי שמישהו אומר ככה, אולי רק ילדים בסביבה שלך
שואל השאלה:
יפה לא שמעת אבל לא צריך להכחיש כי אני כן שמעתי
יפה לא שמעת אבל לא צריך להכחיש כי אני כן שמעתי
אנונימית
סבבה אז אל תכלילי, לא כולם אומרים את זה
גם אני תמיד שומעת אנשים שמתביישים להגיד אתיופים, הם חושבים שזו מילת גנאי מסיבה כלשהי..
שואל השאלה:
^כןן
^כןן
אנונימית
אם הבנתי נכון את השאלה שלך אז אנשים נוטים להגיד בן העדה האתיופית בגלל שהרבה פעמים יוצא שאנשים אומרים אתיופים וישראלים וזה יוצר תחושה שמבדילים את העדה האתיופית משאר העדות ולכן לפעמים אנשים בוחרים להגיד בן העדה האתיופית ולא אתיופי כדי שהשפה שלהם לא תגרום לחשיבה שהאתיופים הם לא ישראלים(ככל הנראה זה יקרה יותר בחדשות ובמקומות כאלה בסגנון דצריך לשים יותר לב לשפה ולסגנון דיבור ומקפידים שם יותר)
באותו הנושא: