7 תשובות
אולי יש לה בעיה באינסטגרם או משהו. זה לא סיבה לזרוק אותה
לא זורקים בגלל סינון... תדבר איתה על זה *פנים מול פנים*
אולי היא פחות פעילה באינסטגרם בצאטים.
אני חושבת שאם היא עונה לך בוואצפ זה סבבה לגמרי
LNC
לזרוק אותה? מה היא מסטיק לעוס?
תתקשר אליה אל תזרוק אותה ישר
בגלל שהיא סיננה אותך? רציני?
שתדע שאני אף פעם לא עונה באינסטגרם
לא בגלל שאני אוהבת לסנן אנשים
אני פשוט לא פעילה באינסטגרם ולפעמים לא שמה לב..
פשוט תגיד לה לה היא לא ענתה לך
אבל להיפרד? מוגזם.
אנונימית
שואל השאלה:
היא מתחברת אבל לא עונה כאילו אני כמו כל שאר המסוננים אמרתי לה כבר שהיא מסננת אותי שם פעם אבל לא נראה שזה השתנה
הבדיחה על המסטיק לא מצחיק אבל מה שעושה לכם טוב
וסינון זה מראה רק כמה היא רוצה ממני הודעות ואם היא לא רוצה ו/או אכפת לה...
אנונימי