6 תשובות
תשארי ערה, אין ברירה.
עדיף לך להישאר ערה מאשר ללכת לישון. כשישנים לזמן קצר קמים עוד יותר עייפים
שואל השאלה:
אני צריכה להיות מרוכזת זה בלשון
אנונימית
אל תלכי כבר לישון את לא תצליחי לקום, אם את ממש עייפה אז תשתי קפה וממש לפני המתכונת שתי משקה אנרגיה כדי שישאיר אותך ממש ערנית בזמן המתכונת
אל תלכי לישון. תשטפי פנים אל תהיהי תקועה במיטה צאי לחצר/גינה אם יש לך
כן תכיני כוס גדולה של קפה זה ייתן לך אנרגיה