9 תשובות
אז תנסי לשפוך קצת מהקפה. אין מה לעשות לפעמים יש קורבנות.
מקרה אבוד. לזרוק את הקפה ולהכין חדש:(
את יכולה גם לקחת כפית מהכיור ולשטוף אותה רגע עם סבון כלים
מלקחיים מהר לפני שתאבדי אותה
שואל השאלה:
שמחה להודיע לכם שהערגלית יצאה בשלום והקפה ליי טעים ונושם
שמחה להודיע לכם שהערגלית יצאה בשלום והקפה ליי טעים ונושם
טוב לדעת:)
תוציאי עם היד
שואל השאלה:
אבל הכל בכיור
אבל הכל בכיור
תקחי כפית.מהר.
באותו הנושא: