12 תשובות
מן הסתם שנרצה, זה מראה על חיזור
כמובן שהייתי רוצה, אבל לא הייתי משחקת אותה ועושה סצנות בשביל זה.
ולא הייתי מתבאסת או משהו אם היינו עושים חצי חצי בסוף.. בסופו של דבר זה רק דייט ראשון והוא עוד לא באמת מרגיש אליי יותר מדי
ולא הייתי מתבאסת או משהו אם היינו עושים חצי חצי בסוף.. בסופו של דבר זה רק דייט ראשון והוא עוד לא באמת מרגיש אליי יותר מדי
הו וודאי
כן.. זה מראה לפי דעתי שהוא גבר אמיתי
אנונימית
שואל השאלה:
גם לדעתי
גם לדעתי
אנונימית
לא
זה חמוד אם הוא מציע, אבל הייתי מתעקשת שכל אחד ישלם על המנה שלו או חצי חצי. אלא אם כן הייתי רואה שזה ממש פוגע באגו שלו
זה חמוד אם הוא מציע, אבל הייתי מתעקשת שכל אחד ישלם על המנה שלו או חצי חצי. אלא אם כן הייתי רואה שזה ממש פוגע באגו שלו
ברור
לא הייתי רוצה שהוא ישלם עליי.. זה חמוד ורומנטי וכל זה אם הוא מציע, אבל הייתי מעדיפה לשם חצי חצי.
כן
אני תמיד מובילה את הדייט הראשון והוא אף פעם לא יקר- זה מסתכם בגלידה או מגש פיצה, אז כן. זה לא העניין של הכסף, פשוט שיטת חיזור חמודה.
אני תמיד מובילה את הדייט הראשון והוא אף פעם לא יקר- זה מסתכם בגלידה או מגש פיצה, אז כן. זה לא העניין של הכסף, פשוט שיטת חיזור חמודה.
אני לא
לא זה כדי להיות חצי חצי זה הכי מנומס שיכול להיות
באותו הנושא: