5 תשובות
כן, היא שחקנית טובה.
כןן
היא ממש ממש חמודה
היא חמודה ואני אוהבת את אילבן בדברים מוזרים אבל אין לי כל כך דעה עליה...
היא מותק של בן אדם, שחקנית מעולה אני ממש אוהבת אותה בדברים מוזרים, אני חושבת שהיא מתייחסת ל"מעריכים" שלה ממש יפה, והחברת איפור שלה מצוינת יצא לי להזמין משם פעם, סך הכל חולה לה על התחת קשות.
באותו הנושא: