19 תשובות
כי זה יקרה עוד 10 שנים לפחות
דחוף
דווקא אחלה ככה
כן, צריכים
שמחתי לעזור,
yolo
אני גם חושבת
כי האתר תקוע כבר עשר שנים ולא רוצים להשקיע עוד כסף בלשפר אותו
צריך לשפר את הנאמנים):
לא. צריך לשדרג את האכיפה של החוקים פה. אם היו מוחקים יותר שאלות סתמיות רמת האתר הייתה עולה.
כן כל כך
"שנים"? העיצוב הזה נמצא כאן עולה שנה-שנה וחצי.

והעיצוב הזה דווקא די טוב, הוא מאוד פשוט להבנה ונוח לעין.
האתר לא היה כך פעם.
הוא השתנה המון לאורך השנים, אין צורך בשינויים נוספים.

חסר בו משהו? יש תקלות?
תעריכו מה שיש, לא צריך לבקר כל הזמן.
לא חייבים, אם זה עובד לא נוגעים.
עשו שינוי ממש דרסטי לפני שנתיים בערך אז נראה לי שזה מספיק לעכשיו
לא חושב שהכוונה פה היא בעיצוב. יש מלא דברים שאפשר להוסיף לאתר כדי לשפר אותו...
כן ככה.
לא בעיצוב, אבל להוסיף דברים. שיהיה מעניין.
לדעתי האתר לא צריך שום שינוי אם להיות כנה
בעיניי הוא ממש סבבה
אנונימית