6 תשובות
יפה רצח רציתי גם אבל לא היה במלאי ולא היה לי עצבים לחכות כמה חודשים אז קניתי בצבע אפרסק
יפה
הלבן הכי יפה יש לי אותו
עדיף צבע ניטרלי ולשים מגנים יפים
מלהתקע עם צבע שימאס אחרי קצת זמן
לא בהכרח, אני עם צבע אפרסק כבר חצי שנה אף פעם לא נמאס לי מהצבע כי תמיד אפשר לשים מגן אחר
יפה