9 תשובות
כנראה שכן
אממ כן.
וואי גם אני חושבת את זה (אתמול ראיתי סרט על רוחות רפאים ולא הצלחתי לישון בלילה) אזז מצטרפת
וואי בגללך גם לי יש הרגשה כזו עכשיו
כן, אבל את לא לבד בלילה אני פוחדת שמומו תהיה מול הפנים שלי...
^^^היי מי קרא למומו?

לשאלתך: כן