7 תשובות
רצוי להתאמן על בטן ריקה, לא יודע לגבי כמות הקלוריות ששורפים אבל ככה האימון כביכול יותר אפקטיבי.
לא, זה שטויות
טל בן משה העלה על זה סטורי גם
טל בן משה העלה על זה סטורי גם
לא כדאי לרדת במשקל בגיל 14.
רוב הסיכויים שאת עדיין גדלה (לא בהכרח בגובה וכו' יש גם דברים פנימיים שצריכים להסתיים לגדול, למשל התפתחות מוחית) ואם את לא מספקת לגוף מספיק קלוריות (שזה הדרך היחידה לרדת במשקל) יכול להיות שאת לא תמשיכי לגדול. זה מסוכן ואם רופא לא אמר לך לעשות את זה (או לחילופין אם לא התייעצת עם דיאטן/רופא והוא אמר לך שזה בסדר) זה לא כדאי.
רוב הסיכויים שאת עדיין גדלה (לא בהכרח בגובה וכו' יש גם דברים פנימיים שצריכים להסתיים לגדול, למשל התפתחות מוחית) ואם את לא מספקת לגוף מספיק קלוריות (שזה הדרך היחידה לרדת במשקל) יכול להיות שאת לא תמשיכי לגדול. זה מסוכן ואם רופא לא אמר לך לעשות את זה (או לחילופין אם לא התייעצת עם דיאטן/רופא והוא אמר לך שזה בסדר) זה לא כדאי.
אנונימי
^וואי אני דפוק לגמרי זכרתי שפעם היית בחמות ונכנסתי לפרופיל וראיתי שאת בת 14... כנראה התבלבלתי
בכל אופן לדעתי אין הבדל בין לפני אוכל ואחרי אוכל מבחינת שריפת קלוריות
בכל אופן לדעתי אין הבדל בין לפני אוכל ואחרי אוכל מבחינת שריפת קלוריות
אנונימי
שואל השאלה:
חחח אני כבר תכף בת 19 ...^^
אני לא בת 14
חחח אני כבר תכף בת 19 ...^^
אני לא בת 14
תלכי שעה אחרי שאת אוכלת כדי שלא יכאב לך בצד כשאת הולכת
זה לא משנה מתי עושים את האימון
באותו הנושא: