6 תשובות
וואטפד
אפשר גם באנגלית בטאפאס
אפשר גם באנגלית בטאפאס
אנונימית
תלוי))
אני לא מעלה לוואטפאד את הכתיבה שלי מהסיבה שאין שם את הקהל יעד שלי
אז ככה
את הכול אני כותבת בתוכנות פתקים,אני משתמשת בעוד תוכנות שמסדרות את החשיבה
צירפתי קישור על בחור שממליץ תוכנות לכותבים:))
אני לא מעלה לוואטפאד את הכתיבה שלי מהסיבה שאין שם את הקהל יעד שלי
אז ככה
את הכול אני כותבת בתוכנות פתקים,אני משתמשת בעוד תוכנות שמסדרות את החשיבה
צירפתי קישור על בחור שממליץ תוכנות לכותבים:))
אפשר לכתוב בוורד, בדרייב, בפתקים של הטלפון, בוואטפד... לא חסרים אתרים כאלה
סתם וורד...
אנונימית
א'
אפשר גם בוורד פשוט צריך דיסק און קי ולשמור בו כל פעם כשאתה מעלה פרק
ממש לא כדאי באתר, כי אתה לא יודע מתי הוא ייסגר ואז הכל יעלם לך
סליחה שאני מפחידה אבל זה נכון, זה כבר קרה למלא אנשים כשעיר הספרים נסגרה ואפילו עכשיו כשהיא נפתחה מחדש הספרים של מי שלא העביר לוורד בזמן נעלמו לתמיד
קודם בוורד ואז בווטפאד כדי לקבל תגובות
אשמח לקרוא, אני שם גם(:
אפשר גם בוורד פשוט צריך דיסק און קי ולשמור בו כל פעם כשאתה מעלה פרק
ממש לא כדאי באתר, כי אתה לא יודע מתי הוא ייסגר ואז הכל יעלם לך
סליחה שאני מפחידה אבל זה נכון, זה כבר קרה למלא אנשים כשעיר הספרים נסגרה ואפילו עכשיו כשהיא נפתחה מחדש הספרים של מי שלא העביר לוורד בזמן נעלמו לתמיד
קודם בוורד ואז בווטפאד כדי לקבל תגובות
אשמח לקרוא, אני שם גם(:
הכי טוב זה לכתוב במחברת לדעתי.