7 תשובות
שבע דקות בגן יבנה אני בוכהה
זה בני גורן לי קצת
גומי וסבתא סורגת
לקחת את זה מארץ נהדרת או משהו?
היה ממש טוב הילדות הכי טובה בלי הטלפונים ובלי כלום
מזאת וזאתי^^
גומילום
סבתא סורגת
לא היה בזה שום דבר רע, אני מתגעגעת לזה):
ושכחת חמש אבנים, לקפוץ מעל כל דבר, קווקה דלאומה (חע תקעתי לכם שיר בראש), הקווקאה מנייר, להטיס מטוסי נייר, נראה לי שאני פשוט אגיד קיפולי נייר, פוגים, לאסוף דברים מאוכל, סבתא סורגת(יאא זרמתי עם המתקן שגיאות) ופלאפון מקשים ונפתח ונוקייה ומכשיר קשר ולהתלהב ממנו (היום אפילו טלפון נייח אמיתי נראה לי מוזיאוני)