6 תשובות
כן, מכיתה י אפשר לעשות את זה דרך הבית ספר עם אתה נמצא במגמת רפואה
שואל השאלה:
וזה גם עם אני נשארת כיתה י'? ואני אהיה בת 17 ,ולא אני לא במגמת רפואה בבית ספר אני מחוץ לבית ספר כיאלו הבית ספר לא קשור לזה
אם תניי ביא אז את יכוחה
אני עשיתי בגיל 16 ( בחופש שלפני כיתה יא) תנסי אולי יקבלו אותך
בכללי קורס 60 הוא לכיתות ט בלבד (זאת אומרת רק בכיתה ט אפשר לבוא ולהרשם לראיון בלי בעיה), אבל תמיד יש מקרים חריגים של ילדים מכיתה י שגם נכנסו לקורס, זה פשוט דבר שצריך לתאם עם אחראי המתנדבים שבתחנה ולקוות שהוא יאשר.
נכון^ אבל זה תלוי מאיפה את. למשל אני ממרחב ירושלים ואין בכלל ראיונות , ופשוט מי שרוצה האדם לקורס