8 תשובות
תלוי מה את מעדיפה אני לא אוהבת את שניהם אבל אולי הייתי הולכת על סושי
סושי לדעתי:-)
אני מעדיפה פיצה....
סושי לא האהוב עליי
שואל השאלה:
שתי בנות רוצות פיצה ואחת סושי
אז שהן יזמינו פיצה ושאחת תזמין סושי
סושי יותר טעים בהרבה
פיצה