10 תשובות
מה נעשה להם הם צריכים טיפול לא נורא
גם אני שמתי לב לזה
יש וזה בדיוק כמו שיש דתיים שיורדים על אחרים שלא מאמינים.
כן יש, נתקלתי יותר מפעם אחת בתגובות כאלו...
תגובות שאנשים רושמים שפשוט צוחקים על הדת או על האמונה
כל אחד צריך לכבד ולקבל גם כאלה שלא חושבים כמוהו
בדיוק^
יש אבל נתעלם
יש כאלה (כנראה לא ראיתי)
אבל לא כולם
לא רק את/ה... זה באמת קצת מציק.
אני לא אומר לכם במה להאמין אז אל תגידו לי במה להאמין.
יש הרבה כאלה (אני מדווח עליהם בד"כ אם זה ממש מזלזל).
יש לצערנו גם קצת לצד השני, וגם עליהם אני מדווח כשצריך.
גם אני שמתי לב. יש אנשים שעושים את זה באופן קבוע.