7 תשובות
לחטיבות עד ה30 לחודש
ליסודי עד ה13 ביולי אם אני לא טועה
ולתיכונים עד ה20 לחודש
אמרו שהחטיבה מסיימת ב 30.6 והתיכון ב 20.6 והיסודי ב 13.7 עם אני לא טועה
אנונימי
אצלי לא אני בתיכון כיתה י מסיימת עוד 4 ימים ב17 לחודש כי באמת למדנו בלי סוף כל השלושה חודשים האלה
אני מסיימת ב21 ליולי בגלל בגרויות
בתיכון שלי מסיימים ב18
אני חושב שלא
שמעתי שלוקחים לחטיבות ויסודי. אני(בתיכון) מסיים ב19.