התחברות הרשמה

אם אומרים לי שאני נראית כמו מספריים זה מעליב?!

13 ביוני 2020, 01:23
מראה חיצוני    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
איך אומרים- מספריים: חדים או חדות?
אוףף כולם אומרים לי שאני בכיין וזה ממש מעליב ובכלל לא נכון:(
הרבה פעמים אומרים לי שאני נראית תל אביבית מה זה אומר?
למה תמיד אומרים אבן ניירוש מספריים ולא אבן נייר ומספריים?
מספריים חדים או חדות? ואם נשברות/ים לי המספריים אז איך אומרים את זה ביחיד?
אמרו לי שאני "נראית כמו ה bad bitch של חו"ל",מה זה אומר לעזעזל?זה מעליב?
אמרו לי שאני נראית ילדה חכמה, זה אומר שאני נראית כמו חננה נכון?
אני בכיתה ט והרבה אומרים לי שאני נראית בכיתה יא או שאני לא נראית בכלל בכיתה ט ואני נראית הרבה יותר גדולה..
אמרו שאני נראית חולה זה אומר שהייתי נראית חיוורת?
הרבה אומרים לי שאני נראית ערסית/פרחה (ואני הכי לא) זה מעליב? מחמאה?
איך אתם אומרים אבן נייר או מספריים?