10 תשובות
אם זה לא היה מוצדק אתה יכול לחפש נאמן בכיר או נאמן סטיפס ולהתלונן להם בעבר היו יורדים ומקללים את הנאמנים בגלל זה.
וואי רציני שלפעמים אני מעוצבנת על זה חייב שיהיה את זה
לפי מה שאני יודע, זה היה קיים פעם. אנשים קיללו אותם בפרטי. אפילו שככה אפשר גם לקלל, פשוט לקבל מענה מאוחר יותר מנאמן
למה, בשביל שמשתמשים יבואו לקלל ולהטריד? אם יש תלונות הנאמנים הבכירים יודעים הכי טוב והם אחראים על הנאמנים, בכל מקרה נאמנים לא יכולים להחזיר נקודות אז אין תועלת בלפנות אליהם
אי אפשר לראות את השם, כי אז רוב הסיכויים שיקללו את הנאמנים בפרטי כל מחיקה, וזה סתם, סתם פוגע.
בנוגע לפניות, הנאמנים הבכירים לא עונים תוך שבועיים, תפנ/י לhela או moonlight והן יעזרו לך אם את/ה רוצה להתלונן על מחיקה כלשהי.
שואל השאלה:
אני באתר שבוע ודי הבנצי את החוקים והיה יכול להיות פה כיף אבל הנאמנים מתנהגים כמו ילד בכיתה א שעל כל מילה צועק למורה ואי אפשר אפילו להבין מה לא נכון
אנונימי
הנאמנים פועלים לפי החוקים, שאמרת שקראת אז לא אמורה להיות בעיה.
אם בכל זאת יש מחיקה לא מוצדקת אפשר לפנות לנאמן בכיר שיטפל בעניין ויסביר לנאמן שמחק, שהוא טועה.
שואל השאלה:
וגם אז שום דבר לא משתנה
במיוחד אם כל פעם שחוסמים אנשים הם מקבלים הודעה שמאיימת עליהם לא לחזור (ממש יורדים עליכם בfxp)
אנונימי
אמור להשתנות בכל מקרה, הנאמנים לא פועלים נגדך מאינטרסים מרושעים לפגוע בך, אנחנו פשוט רוצים לשמור על האתר נקי
שואל השאלה:
אז נראה שלא עובד לכם
אנונימי