31 תשובות
דודו פארוק אבל זה לא להקה

אם להקה אז דה וויקנד וגם זה לא הכי
אבא
קוין
קוין
קולדפליי
פאניק את דה דיסקו
21 פיילוטס
רדיוהד
זמרת אריאנוש
להקה וונדריקשן
פורמולה
אני חייבת לשאול את מי שרשם/ה שהלהקה האהובנ עליה היא פורמולה, מתי את עולה לחטיבה???
שואל השאלה:
פורמולה להקה טובה
למה לזלזל?
אנונימית
שואל השאלה:
12
אנונימית
כע, לכן זו להקה טובה בעינייך ... אני מקווה שיעבור לך ושתקשיבי ללהקות האחרות שרשמו פה כמו קווין , הביטלס ואבבא. 3>
שואל השאלה:
את מתנשאת וזה מגעיל

אני אוהבת את פורמולה לנצח נצחים
אנונימית
הלהקות האלו עשו הסטוריה ויש לחברי הלהקה שלהם תואר סר אצל המלכה, ועל המהדורה החדשה של הכסף באנגליה יהיה מוטבע הלהקה קווין
אני ממש לא באתי להנשא, את פשוט צעירה מידי. גם אני הייתי כמוך בגיל 12. 3>
בכל גיל אתה תרגיש חכם ותחשוב שאתה יודע הכל וזה לא נכון. תמיד יש מה ללמוד מהחיים. גם לאנשים בני 40.
שואל השאלה:
למי אכפת ממטבע. פורמולה יותר טובות
אנונימית
את מבינה שזה מטבע הלאומי של בריטניה
שואל השאלה:
מה אכפת
אנונימית
ח ח ח ח ח ח ח החמלה שלי כלפייך כרגע נמצאת בשמיים. שבת שלום כפרפרה
שואל השאלה:
שבת שלוםם
אנונימית
הביטלס.
הלהקה הכי מצליחה אי פעם. 4 אלבומים בעשיריה הראשונה של 500 האלבומים הגדולים בכל הזמנים.
יצרו בידיים והפה שלהם את הז'אנר הפסיכדלי והאלטרנטיבי. שינו את פני החברה ועולם המוזיקה
שכחתי כמה:
הרולינג סטונס (בבקשה תגידו שהבנתם אץת המשחק מילים שלהם)
הביטלס
קווין
אמאלה רשמתי פורמולה בצחוק קצת להיות אנשים
צניות*
א. נועה קירל היא לא להקה היא בחורה
ב. קווין
יערה מה המשחק מילים ?