4 תשובות
לדעתי זה בסדר גמור, והייתי הולכת ככה.
כן
להגיד את האמת אם יש שם בנים אני ארגיש טיפה לא בנוח אולי אם תשימי חולצת בטן זה יותר יפה לדעתי מאשר גופייה
אני חושבת שזה בסדר גמור וכל עוד את מרגישה בנוח תלכי איך שאת אוהבת
באותו הנושא: