5 תשובות
את יותר גבוהה מהן ?
c זה לא שטוח גם אני c
גם אני 80c ואני מרגישה שלכולן יש תמיד יותר ממני וכולן עדיין עם גוזיות
אנונימית
רואים שזה ספאם
כי אתן אותה מידה רק ההיקף שונה וההיקף לא קשור בכלל
אלא אם אחת מכן עם מידה מעל או מתחת למה שהיא צריכה
אנונימית
שואל השאלה:
כן, מרובן אני יותר גבוהה (גם יותר רזה אם זה עשה משהו)