2 תשובות
תשלחי לו את מה שכתבת
ככה בצורה בוגרת ואמיתית
שואל השאלה:
לא שמתי עליו, התנהגתי אליו מגעיל והוא רצה בטובתי, שיקרתי לו, הייתי שיכורה ומסוממת עם אנשים כל היום כי ניסיתי לשכוח ממשהו שעברנו ביחד במקום להיות איתו ולעבור את זה ביחד... לא גאה בזה אבל מלא דברים...
אנונימית