7 תשובות
נפשי
כאב פיזי לרוב עובר נפשי אני בספק
אנונימית
פיזי.. ברור למרות שזה קצר
אבל מסתכלים לאורך זמן אז נפשי
לפי ההשוואות שעשית, סבל נפשי יותר כואב.
שואל השאלה:
לדעתי אין תשובה ברור.. מצד אחד זה נוראי לעבור משהו נפשי ומצד שני גם כאב פיזי זה פשוט בלי יכולות לתפקד וכאלה
אנונימית
שניהם כואבים באותה רמה...כשאתה עובר סבל פיזי אתה על הדרך עובר סבל נפשי וכשאתה עובר סבל נפשי אתה עובר גם סבל פיזי, אלא שני דברים שמשלימים אחד את השנייה לצערי.
סבל נפשי הרבה יותר כואב לדעתי
סבך נפשי הרבה יותר מסוכן מכל מחלה גופנית פיזית כי סבל נפשי יכול להוריד את הסובל ממנו למקומות לא טובים ואפילו לאובדנות