4 תשובות
עושים את זה בשביל בטיחות במקרה ויתפרץ רק אחרי הבדיקה
שואל השאלה:
אז למה עושים אותה בכלל שיעשו אותו אחרי שבוע או משהו
אז למה עושים אותה בכלל שיעשו אותו אחרי שבוע או משהו
אנונימית
כדי שלמקרה ויש או יהיו תסמינים
כנראה שלמקרה ועדיין לא התפרצה המחלה
באותו הנושא: