4 תשובות
עושים את זה בשביל בטיחות במקרה ויתפרץ רק אחרי הבדיקה
שואל השאלה:
אז למה עושים אותה בכלל שיעשו אותו אחרי שבוע או משהו
אנונימית
כדי שלמקרה ויש או יהיו תסמינים
כנראה שלמקרה ועדיין לא התפרצה המחלה