4 תשובות
למה בלי להגיד לה?
פשוט ללכת, כשתחזרי תטעני שחברה עזרה לך בטיפול שאת צריכה.
פשוט תקבעי תור ואני חושבת שאת יכולה פשוט להגיד לאמא שלך אם את באמת צריכה היא תבין את זה ותרשה לך
למה בלי? את יכולה להגיד לה הכל טוב כלום עושות את זה וזה בסדר וטבעי לחלוטין.
באותו הנושא: