3 תשובות
תלוי במקדם הגנה (המספר) וסוג העור. אם העור שלך לא סופר בהיר אז נראה לי שזה בסדר אבל שימי באמת שכבה נדיבה
נראלי שכן, אולי בפנים כדאי שתשימי עוד פעם כי זה אזור שלא נחמד כל כך להישרף בו וגם לא רצוי..
שואל השאלה:
אני לא משתזפת עם שמנים וכאלה
אנונימית