8 תשובות
וואי נכון גם אני אני פשוט סובלת כל דקה ואני רוצה פשוט לשרוף את עצמי או משהו
זה נוראי ובדכ החברה שם לא משהו
גם אני כלכך!!!
אני גם, תמיד באירועים אני יוצאת החוצה כי אני לא יכולה לסבול את הרעש.
גם אני
אח שלי התבגרת מהיום תלך לשחק בינגו יותר שווה
סיימ היר
מרגיש אותו דבר
מרגיש אותו דבר
שונאת אירועים בכללי.
באותו הנושא: