11 תשובות
xd זה לא מילה, זה סמיילי כזה שהשתמשו בו הרבה ב2012-2013
אמלהה את נשמעת ילדותית אבל יש מצב שזה סתם מוזר בעיניי o_o
אנונימי
שואל השאלה:
נו בסדר, אני יודעת, הכוונה שלי היא יותר ל"לול"
אנונימית
לול זה כאילו חח באנגלית
שואל השאלה:
אני יודעת שזה חח באנגלית אבל זה נשמע מוזר כשכותבים את זה בעברית
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית
מה הקשר -_-
אנונימית
אני גם מרגישה כמוך.. עד לפני כמה חודשים בכלל לא ידעתי מה זה אומר וזה פשוט מרגיש מוזר כשכותבים לך ככה.. אבל כל עוד את מבינה את הכוונה, לא אמורה להיות בעיה עם מה שכותבים לך, מתרגלים..
Ta_
מסכים איתך זה נשמע ממש מפגר אנשים בארץ כלכך רוצים להיות דומים לאמריקה שזה כבר מגוחך
לכתוב לול זה לחקות את אמריקה? בואו נפסיק למכור המבורגרים או את התמונות של הטיימס סקוור כי אנחנו לא באמריקה
רק כתבו לך משהו שאת לא אוהבת משם לילדותי מה קרה
אנונימי
אממ לול זה ראשי תיבות באנגלית אז כן זה לחקות את אמריקה
המבורגר זה אוכל ואנחנו אוכלים אתזה כי זה טעים לא כי רוצים לחקות מישהו אותו דבר לגבי נופים זה נוף יפה ולכן מוכרים תמונות של זה בדיוק כמו שמוכרים תמונות של מגדל אייפל ואוכלים פנקייק אבל אני לא רואה אתכם משתמשים בקיצורים בסינית או בצרפתית
פשוט תודה שאתם מתים להיות דומים לאמריקה ולא מבינים שאמריקה היא אמריקה בגלל המקוריות ואם תחקו אותה תהפכו להפך ממנה
וכל זה כי אני כותב לול? אחי תמצא חיים
אנונימי