8 תשובות
שתי חברות..אני אמרתי להם(טעות)
כן החברה הכי טובה שלי הכירה לי את האתר הזה
החברות שלי יודעות כי סיפרתי להן אבל הן בחיים לא ראו את החשבון שלי למזלי, ומישהי מהכיתה שלי שמצאה אותי פה ביום שהחלטתי להפוך את החשבון ללא אנונימי, זה היה ככ מלחיץ
כן החברה הכי טובה שלי הכירה לי את האתר הזה
החברות הקרובות. ילדים שהכרתי פה חחח
הבן זוג, חברה ואמא שלי. סיפרתי להם על סטיפס
אנונימית
אני לא סיפרתי ואני מעדיפה גם לא לספר.. אני מדברת איתן כמעט על הכל אבל עדיין יש דברים שמביכים אותי ואני מרגישה שפה אני יכולה לשאול את מה שאני רוצה ואף אחד לא יוכל לדעת שזאת אני אז אני מרגישה יותר בטוחה לפתוח את עצמי עד הסוף. (אני לא מתכוונת שאני יכולה לבוא ולהעליב אנשים או לדבר בצורה מגעילה אני מתכוונת לזה שאני פשוט יכולה לדבר על הכל כמו יומן רק שפה עוזרים לי גם עם עצות...)
כן חברה אחת שתינו וזה נפלט לי
באותו הנושא: