8 תשובות
אי אפשר לבחור!
ככ נארי
אנונימית
נארי
לארי או איך שלא רושמים את זה
לארי או איך שלא רושמים את זה
אני אוהבת את כל הפרינשיפס אבל אני חושבת שנארי
נארי ולילו זה ככ אובייס אבל מרגיש לי שנואי יותר מידי אנדרייטד
זאין ולואיי
אני מתגעגעת לחברות שלהם ככ אבל הם דיי שונאים אחד את השני היום
או הארי ונייל
אני מתגעגעת לחברות שלהם ככ אבל הם דיי שונאים אחד את השני היום
או הארי ונייל
פעם זאין וליאם היום נייל ולואי
זיאם!!!!!!!!!!!!!!!!
באותו הנושא: