8 תשובות
שואל השאלה:
מה מעולה בזה כל החברים שלי מקבלים 100
אנונימי
הלוואי והייתי יכולה להתלונן על 90
לפעמים אין לי כוח לאנשים.
90 זה מעולה!
שואל השאלה:
אז אני לא מקרה אבוד
אנונימי
זה נחשב מעולה
xm1
בכלל לא ! זה מעולהה !
לא זה טוב
מה השאלה? ברור שכן בטח ממש התאכזבת
אנונימית