14 תשובות
ממש לא
ממש ממש לא
ממש לא,ההורים שלי הם הדבר הכי טוב בחיים שלי.
כן, אבל השאלה היא איפה הייתי עכשיו ומי היה דואג לי.
קצת, כן
לא, ההורים הם היחידים שאוהבים אותנו אהבה טהורה ואם אין לי אותם אין לי אף אחד
כן
לא ממש, אבל לצערי אני בלי אבא שנתיים פלוס, ואמא חצי צמח... אז זה פשוט קרה..
לא
ממש לא חס וחלילה לא רוצה לחשוב עך זה גם
אני לא צריך לדמיין אני כבר בלי ההורים שלי... חחח באמת שאין דבר נורא יותר מזה מאחל לכם שתתקלו בזה בשלב כמה שיותר מאוחר בחיים אמן אמן אמן
גילי דבליו דיק- אני ממש מצטערת לשמוע :( אבל תהיה בטוח שהם שומרים עלייך מלמעלה גם אם הם לא פה פיזית.