5 תשובות
אני חושבת שעם אמא, אבל תעשי מה שנראה לך.
עם מי שתרגישי יותר בנוח איתה
למה לא עם שתיהן?
עם מי שאת יותר מחוברת אליה
עם אמא, היא מבינה בזה יותר
xm1
תשובה מאת כרובית מטוגנת

אם לך ולאחותך יש קשר טוב,זה אחלה!
נסי להבין מה את מרגישה בנוח,עם מי יהיה לך יותר נוח לקנות זאת.

מאת: כרובית מטוגנת.