5 תשובות
אני חושבת שעם אמא, אבל תעשי מה שנראה לך.
עם מי שתרגישי יותר בנוח איתה
למה לא עם שתיהן?
למה לא עם שתיהן?
עם מי שאת יותר מחוברת אליה
עם אמא, היא מבינה בזה יותר
תשובה מאת כרובית מטוגנת
אם לך ולאחותך יש קשר טוב,זה אחלה!
נסי להבין מה את מרגישה בנוח,עם מי יהיה לך יותר נוח לקנות זאת.
מאת: כרובית מטוגנת.
אם לך ולאחותך יש קשר טוב,זה אחלה!
נסי להבין מה את מרגישה בנוח,עם מי יהיה לך יותר נוח לקנות זאת.
מאת: כרובית מטוגנת.
באותו הנושא: