6 תשובות
קצת מוזר וטיפה זנותי לדעתי אבל שתעשה מה שנוח לה
אנונימית
לא הייתי חושבת כלום, תלבשי מה שאת רוצה ומה שאת אוהבת.
אני לובשת ברזילאי, זה מהמם.
ואין מה לחשוב, שכל אחת תעשה מה שבא לה עם הגוף שלה
ואין מה לחשוב, שכל אחת תעשה מה שבא לה עם הגוף שלה
אין לי מה לחשוב על זה.. כל אחת לובשת מה שנוח לה
שהיא ילדה בת 13 ששמה תחתונים ברזילאים לול
לא רואה ככ בעיה אם היא מרגישה בנוח עם זה (אני אישית לדוגמא לא הייתי מרגישה בנוח ככה, אבל כל אחת ואיך שהיא )
לא רואה ככ בעיה אם היא מרגישה בנוח עם זה (אני אישית לדוגמא לא הייתי מרגישה בנוח ככה, אבל כל אחת ואיך שהיא )
קצת זנותי
כי גיל 13 זה עוד ילדה
כי גיל 13 זה עוד ילדה
אנונימית