6 תשובות
שניהם סבבה מה יותר יעלה לא יודעת זה תלוי בבן אדם
לאדעת ,אני 175 אז עד 190 זה סבבה.
הייתי מעדיפה מישהו שהוא 1.8 ומעלה חוצמזה לא משנה לי
הייתי מעדיפה מישהו שהוא 1.8 ומעלה חוצמזה לא משנה לי
לא משנה העיקר האופי
שניהם אחלה
לי בכללי לא מפריע שהוא יהיה גם בגובה שלי רק שיהיה לו אישיות טובה
לי בכללי לא מפריע שהוא יהיה גם בגובה שלי רק שיהיה לו אישיות טובה
אנונימית
1.85-1.90 אבל כל מי שמעל 1.80 מושלם
כולכם מושלמים
כולכם מושלמים
כל גבר שיותר גבוה ממני זה יעלה לי וזה ממש קל לעקוף את הגובה שלי אני מטר ארבעים ותשע
באותו הנושא: