2 תשובות
משלמים לנערים פחות לכן משתלם יותר להעסיק אותם
אנונימי
יש הרבה עסקים (שבהם מותר להעסיק נוער) שיעדיפו נערים כי אז הרבה יותר משתלם להם להעסיק נוער במקום מבוגרים (כי שכר המינימום של נוער יותר נמוך)