7 תשובות
שואל השאלה:
למה אתם חושבים ככה?
למה אתם חושבים ככה?
אנונימי
לא עושים כלום
בחיים לא שמעתי על משהו שהשתנה בבית הספר שהייתי בו בגלל המועצה
בחיים לא שמעתי על משהו שהשתנה בבית הספר שהייתי בו בגלל המועצה
זאת מוצצה לא מועצה
אנונימית
יש דבר כזה?
למה פשוט למה
סתם חרטה
היא לא טובה כי יהלי אקשטיין לא בראשה
באותו הנושא: