8 תשובות
אוי.. לחשוב שזה רק מדים סהכ
תצירי את זה צמוד ויהיה לך מוש'
שואל השאלה:
הצרתי אבל באלי מדים בצבע אחר :(
הצרתי אבל באלי מדים בצבע אחר :(
אנונימית
זה כולה מדים את לובשת אותם רק בבסיס בקושי באזרחות אולי בדרך הלוך וחזור מהבסיס
זה בסך הכל מדים הכי חשוב שיהיה לך שירות טוב, גם ככה היה נמאס לך מהם
איזה תפקיד קיבלת?
חחח אני בידיוק ההפך ממך ..
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית למה רצית מדים ירוקים?
אנונימית למה רצית מדים ירוקים?
אנונימית
באותו הנושא: