5 תשובות
וואי אהבתי ממש אבל אני עוד לא סיימתי אותה
גרןע ומשעמם
היא ממש חמודה אבל אני לא בטוחה שסיימתי ואם כן אני לא זוכרת מה הסוף :)
סדרה מעולה!
כן אני ממש אוהבת! מחכה שתעלה עונה 4 לנטפליקס:)