3 תשובות
אני אגיד לך ככה, שמהרגע שהוא ניסה כביכול להזרים אותך זו כבר הטרדה מינית.
אני חושבת שעשית נכון אחרי שאמרת לו להפסיק והוא המשיך בכל זאת.
תמחקי אותו מחייך ואם יש לך מספיק כוח (מבחינה של להיכנס לכל הסיפור הזה) את יכולה גם להגיש תלונה נגדו.
לי קרה משהו דומה כזה כשהייתי בת 15 וזה מצב הכי לא נעים שיכול לקרות עם מישהו שאת מכירה.
אני חושבת שעשית נכון אחרי שאמרת לו להפסיק והוא המשיך בכל זאת.
תמחקי אותו מחייך ואם יש לך מספיק כוח (מבחינה של להיכנס לכל הסיפור הזה) את יכולה גם להגיש תלונה נגדו.
לי קרה משהו דומה כזה כשהייתי בת 15 וזה מצב הכי לא נעים שיכול לקרות עם מישהו שאת מכירה.
שואל השאלה:
תודה ואת היחידה שענתה
כנראה לאנשים אין סבלנות
תודה ואת היחידה שענתה
כנראה לאנשים אין סבלנות
אנונימית
באהבה =]
באותו הנושא: