7 תשובות
אולי תלכו לאכול איזה משהו בקניון ביחד? והכל בסדר, זה כזה נורא ואתה לא ידעת שזה לא יהיה שם..
שטויות
תלכו לאכול משהו כולם
שואל השאלה:
עזבו נהרס הכל בזכות הטמטום שלי
אנונימי
שואל השאלה:
נאמנים תמחקו
אנונימי
למה טמטום?
לא ידעת שאין את זה שם , זאת לא אשמתך
אני מבינה שזה באסה ושהם מבואסים אבל זאת לא אשמתך בשום צורה
תסתובבו בקניון פשוט ותאכלו משהו לא יקרה כלום
שואל השאלה:
הם לא מבואסים בגלל שאין שם את זה פשוט בגלל שאני לא מחייך ושמח שאנחנו בקניון אז גם להם ירד המצברוח
אנונימי
שואל השאלה:
איזה יופי נאמנים אחלה עבודה.
אומרים לכם למחוק את השאלה - מתעלמים
קוראים לי בכיין - מתעלמים
מקלל את מי שקרה לי בכיין - למחוק במיידי עבריין
אנונימי