7 תשובות
אולי תלכו לאכול איזה משהו בקניון ביחד? והכל בסדר, זה כזה נורא ואתה לא ידעת שזה לא יהיה שם..
שטויות
תלכו לאכול משהו כולם
תלכו לאכול משהו כולם
שואל השאלה:
עזבו נהרס הכל בזכות הטמטום שלי
עזבו נהרס הכל בזכות הטמטום שלי
אנונימי
שואל השאלה:
נאמנים תמחקו
נאמנים תמחקו
אנונימי
למה טמטום?
לא ידעת שאין את זה שם , זאת לא אשמתך
אני מבינה שזה באסה ושהם מבואסים אבל זאת לא אשמתך בשום צורה
תסתובבו בקניון פשוט ותאכלו משהו לא יקרה כלום
לא ידעת שאין את זה שם , זאת לא אשמתך
אני מבינה שזה באסה ושהם מבואסים אבל זאת לא אשמתך בשום צורה
תסתובבו בקניון פשוט ותאכלו משהו לא יקרה כלום
שואל השאלה:
הם לא מבואסים בגלל שאין שם את זה פשוט בגלל שאני לא מחייך ושמח שאנחנו בקניון אז גם להם ירד המצברוח
הם לא מבואסים בגלל שאין שם את זה פשוט בגלל שאני לא מחייך ושמח שאנחנו בקניון אז גם להם ירד המצברוח
אנונימי
שואל השאלה:
איזה יופי נאמנים אחלה עבודה.
אומרים לכם למחוק את השאלה - מתעלמים
קוראים לי בכיין - מתעלמים
מקלל את מי שקרה לי בכיין - למחוק במיידי עבריין
איזה יופי נאמנים אחלה עבודה.
אומרים לכם למחוק את השאלה - מתעלמים
קוראים לי בכיין - מתעלמים
מקלל את מי שקרה לי בכיין - למחוק במיידי עבריין
אנונימי
באותו הנושא: