6 תשובות
אנונימי הזה באמת אחלה גבר
אתה מי שמבקש מחמאות בצורה הכי טובה במזרח התיכון
לצערי אני שונאת שעושים את זה אבל אם אתה באמת צריך בשביל עצמך אני אגיד:
אתה מדהים ויש לך לב טוב ואני בטוחה ממש שאתה מהמם מר אנונימי :)
אתה מדהים ויש לך לב טוב ואני בטוחה ממש שאתה מהמם מר אנונימי :)
יוון, אני ממש אוהבת את הנעליים שלך!!
שמע אתה תותח רצח
אחלה של בן אדם!
באותו הנושא: