19 תשובות
להסביר לה שטעית במה שעשית
תדברי איתה תסברי לה שלא התכונת יכול להיות שכעסת באותו רגע ושאת ממש ממש ממש מצטערת ואיך אני יכולה לפצות אותך מקוה שעזרתי❤
אם את רוצה לפחות לנסות לגרום לה לסלוח תדברי איתה תראי לה שאת מצטערת אם אפשר תתקני את מה שעשית, אם לא שחררי
היא בחיים לא תסלח לך לדעתי..אני לא הייתי
אנונימית
שואל השאלה:
למה שהיא לא תסלח לי?? היינו בקשר כל החיים
אנונימית
לדבר איתה זה הפתרון הכי טוב.
להבין את הצד שלה,אולי היא פגועה ממך ולא שונאת אותך.להגיד לה שיכול להיות שטעית ואת מתנצלת, שזה לא יחזור על עצמו ואם היא חשובה לך תראי לה את זה אני בטוחה שהיא תסלח ותבין:)
אנונימית
אבל את אכזבת אותה
זה ממש נוראי אם גרמת לה לשנוא אותך
שואל השאלה:
מה הקשר????
אנונימית
שזה נוראי
אפשר לשאול מה עשית? יהיה יותר קל לעזור
אנונימית
תקשיבי אף אחד פה לא יודע איזה חברות הייתה לכן ובגלל זה אי אפשר לדעת אם היא תסלח או לא,לדעתי היא תסלח לך אם תתנצלי בפניה.שווה לפחות לנסות אם הקשר הזה חשוב לך
אנונימית
שואל השאלה:
ואי למה את סתם אומרת דברים.
אנונימית
אני לא סתם אומרת
אפשר לשאול איך את יודעת שהיא שונאת אותך?היא אמרה לך או שאת חושבת ככה?
אנונימית
שואל השאלה:
אני חושבת ככה כי זה נראה ככה כי היא עושה לי פרצופים ולא מדברת איתי כבר...
אנונימית
תדברי איתה פנים על פנים בווצאפ זה סתם מעצבן חחח אבל באמת הכל יהיה בסדר אם תדברי איתה ❤
קרה איזה אירוע מתישהו שיכול להיות שפגעת בה?
דיברת איתה?שלחת לה הודעה?ניסית להבין?
אנונימית
כלום חחח... סורי